packa pappas kappsäck

Sitter här nu med en god frukost i magen (utan att ha kramp eller må illa - happy happy :D) och efter en uppvaknande promenad. Nu väntar jobb nästan hela dagen på Tehuset Odenplan. Aldrig jobbat på just det Tehuset en lördag, så jag hoppas på fart och fläng!

Packa min lilla väska skall nu göras och ett par naglar målas (har några minuter extra över denna morgon woho!!). Älskar för övrigt väskan nedan...

Det kvittar att den är sliten och ytterfacket inte går att stänga. 45 kr och köpt på Erikshjälpen, stor och aldelles underbar enligt mig. Kärleksvibbar. En favoritväska kanske man kan säga? Är det inte ganska svårt att hitta just den perfekta väskan?


Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg snygg vaska och frukost ar ingenting jag ar sarskilt bra pa... jag kanner igen det dar med illamaende!



Sv: Valvakan varade hela natten och fortsatte hela nasta dag. Har dar jag bor har vi nu Lib Dem styre, vilket ar battre an Labour i alla fall...



Har nu skrivit om mitt London! :)

2010-05-08 @ 15:10:57
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0