on the road

Så där ja! Nu är jag påväg. Eller rättare sagt - yey: jag har redan åkt i två och en halv timme hav drygt fem timmar :D Lusläst Runners Worl och födrivit tiden med att lyssna på musik och köpa en aldelles för dyr apelsinjuice.

Efter några fina dagar i Lund lockar Stockholm dock! Jag ser fram emot att komma tillbaka. Och att flytta :D Ska bli härligt. Och jobba. Och vara ledig. Och ha funny funny dagar och kvällar och nätter och njuta av sommaren. Känns som om det kommer bli en tipptopp tid!

Avverkade drygt 13 kilometer löpning idag. Och det var härligt. Men jobbigt i en aldelles för hög pollenhalt för att mina luftrör skulle jubla. Meen! Var på en läkarkontroll igår. Och fick bl.a. höra att jag medicinerat för min astma fel - måste ta mer puffar på min lilla pulmicort. Detta kan verkligen ha påverkat min pollenallergi. Astma och pollen går i dessa tider lite hand i hand. Så mer medicinering kanske gör att min luftrörsproblem minskar. Och kanske försvinner lite av tröttheten och huvudvärken som har hängt över mig på senaste tiden. YEY:D Kan ju hoppas!

Nä, nu ska jag hugga in på min medhavda matsäck. Matsäck förresten - underbart! Som när man var liten och fick planera sin matsäck eller bli överraskad på dessa otaliga utflykter. Åh - nostalgi :)

Jag ska äta med en tesked av plast. Inga bestick med mig och plastbesticken kostar 5 kr i bistron...Inte okej...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0