lundaliv över en helg

Tillbaka i stockholmo! Efter några timmar på en tåg, rättare sagt 5 och en halv timme, kom jag igårkväll fram - med ett par tunga ögonlock...Efter en natts sömn och en dag på jobbet har jag nu handlat och (faktiskt!!!) nästan packat upp helt. Även om anledningen var att jag tvungen att hitta en sak jag panikartad trodde jag glömt i lund - min datorsladd! Men - den är hittat. Efter att sprungit runt i lägenheten och lyft varenda kudde tre gånger - vart hittade jag den? jo i resväskans ytterfack, typsikt eller vad?

Allt från valborgsfirande med parkhäng och firande i sann lundastudentanda, till många olika kompisträffar på favoritcafeén runt om i staden, restaurangbesök med föräldrarna, häng på glassis, spanat in kompis nya lägenhet, lekt på stan, kollat på studentupptåg, sprungit i Skrylle, löpning hemmavid, träning på Gerdag (ja, träning har fått sin tid :D kvalitetstid med pappsen!)....klippt mig - tack och lov är min lugg nu möjlig att se igenom (den växer som gräs...). Ja, allt möjligt har skett. Allt omöjligt har skett. Kanske...:D



Parkhäng - inte fel fast små regndroppar (skurar)



lundagator och lundaballonger. classic




fina frukostar hemma. älskar laga mat i stora köket med härligt stora
fönster och med ett välfyllt kylskåp :D




Hjälpte till och med mammsen att konsumera ett par springskor :D
glädjen var stor nog för båda :D




Och självklart några finfina löpartimmar!






Kommentarer
Postat av: mikaela

haha jaa ballongbilden! fina lund :) ses snart!

2010-05-06 @ 00:26:53
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: utomlands blev det for mig (dock sa bodde jag ett par ar i Vallosa utanfor Ystad ocksa..!), bor i England.

2010-05-06 @ 01:00:36
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0