löpning en tidig lördagsmorgon och sommaren hägrar

Godmorgon - och morgonstund har guld i mun :D Lördagsmorgon och jag vaknade av solen klockan sex. Hoppade upp ur sängen och klädde på mig och snörde på mig mina löpardojjor. Halvkorta byxor! Ut i solen och sprang. 10 km, slingan runt Årstaviken och hem. Solsken, värme och doften av SOMMAR! Hur underbart som helst! Och det kändes bra att springa. Var länge sen jag sprang innan frukost - det är en tid där löpningen kan gå hur bra som helst eller hur dåligt som helst! Idag kändes det stabilt och jag hade känslan av att vara fri som en fågel!

Hemkommen och färdigduschad - fick duscha i iiiiskallt vatten. Hur kul är det? Vad hände med varmvattnet kan man fråga sig? Hmpf...Men tur då att jag badade i svett och att det var varmt ute hihi :D

Åt frukost - var grymt sugen på den soyayoghurt jag köpte igår. Ingen gröt???oh my - vad har hänt med mig? :D Supergott med soyayoghurt, soyamjölk, banan, blåbär och musli. Och just de - lite mandel och russin. Gotte! Och en rostad macka med keso och banan!

Hur underbar start som helst på denna dag! Och nu springer jag iväg till tunnelbanan :D

(Update - gör jag inte alls. Hur lyckas människan jag. Spillde precis ut lite kokande vatten. Yes! Haha. Inte ens det drar ner humöret :D Fast det kom på mina ben auch. )



Bricanyl och jag måste vara bästa vänner nu. Suck, pollen gör inte astma bättre...
En del medicin är BRA! :D






Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Låter som en superbra start på dagen! Hoppas du haft en fortsatt bra dag trots jobb.

2010-05-15 @ 18:55:54
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0