karnevalsklar och gla!

Karneval här i Lund och hela staden sjuder av liv :D Invigde karnevalen lite igårkväll, kom fram till lund halv elva på kvällen och var på området kvart i elva...hehe. Effektiv sminkning i bilen :D

En utgång som slutade för mig vid tre - kul kul men lite lätt trött. Och dessförinnan stod jag packad som en sill och lyssnade på söta salem al fakhir :D

Men nu! Nu blir det karnevalståg! Satt med mammsen och drack kaffe vis stationen och såg på när poliserna små förbredde inför karnevalståget :D Även om solen som sken fint imorrse, när mammsen och jag hurtfriskt nog var ute och spatserade vid åtta....har försvunnit kommer det bli fett! Och sedan väntar spexet! Kul! Och vidare i lUndalivet :D

Livet är bra. Och jag lever på glädjerus från igår!



Kameran följer med. Och armbandet - karnevalsarbandsom jag fått gratis :D Kontakter kontakter :D

Sjukt god cappuccino. SOm jag har LÄNGTAT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0