kan ropa hej

Ropar hej hej hej. Till den bloggosfäriska världen! Söndagkväll i Lund och jag bara njuter av att vara hemma och bli bortskämd, träffa massa fina vänner och löst folk! En valborgsdag i sitt esse - strunt samma att regnet öste ner - it was a grrreat day. Parkhäng, folkfolkfolk, musik, vin, lund, nationsliv - och finfina vänner. Det kan inte bli bättre :D
Cafébesök, mys på kvällar, restaurangbesök med föräldrarna, kvalitétstid med pappsen i Skrylle (tröskelpass och gud - jobbigt!!!), spana in en fin väns nya lägenhet, hängt på stan, skrattat åt studentupptåg (rävjakt på käpphästar - det kan funka ja...) träff med farmodern och självklara hänget på glassis. Och ikväll blir det en lugn stund hemma, första på tre dagar...:D Med blåbärspaj och film med pappsen. Vad mer har skett? Funderande över framtiden. Ja. Visst. Vad mer ska ske? Köra bil, lite mer skrylle, lite gerda, mer cafébesök med fina vänner som ska träffas. Kolla in fina tjejer som repar in en kick äs föreställning - den 23 juni säger jag bara: alla i stockholm både se en föreställning vid namn "Vi är Här!". Men nu svammlar jag nästan på här. Som vanligt. Så kan det gå.
Har dock glömt min kamerasladd. Och kan alltså inte föra in bilder på datorn. En gammal bild. En wienbild. Wien, resa - inte helt fel!


Kommentarer
Postat av: Malin

ah skane! Skulle lugnt byta med dig en stund! Har inte varit i Lund mycket sedan jag foddes dar.

2010-05-03 @ 19:53:30
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0