jumborussin förgyller en frukost

Mmmm. Föll för frestelsen igår på Hemköp. Jumborussin köptes. Så kan det gå när inte haspen är på :D Smaskigt värre och de passar perfekt tillsammans med banan och valnötter på min morgongröt (fierhavregryn och linfrön). Blåbärssoppa och te till och jag är redo för today!

Tycker förresten att träden slår ut mer och mer för varje dag. Följer händelseutvecklingen på mina morgonpromenader och ja må säga, idag fick jag sommarvibbar! Hur glad blir man inte då??

Ska äta upp frukosten, packa väska och träningsväska och sedan bege mig. Ikväll blir det förhoppningsvis det spinningpass jag vill gå på. Säger förhoppningsvis för, irriterande nog, kan jag inte boka sats klasser över internet. Och nej, jag har inte glömt avboka tre gånger. Faktiskt inte. Däremot har jag glömt att jag glömt avboka en gång - och två gånger när jag ska ha avbokat så har systemet hängt sig. Flera gånger. Och jag har dumt nog inte ringt och sagt något, om man nu kan ringa och avboka, vet jag inte ens. Men blä, irriterande i alla fall. Undrar om det funkar att säga till sats att det var för att systemet failade som gjorde att senaste avbokningen uppenbarligen inte gick iväg? Hm...

Just det ja, Stockholmo får nog finfint besök i helgen! Yeah yeah :D Kuligt värre i så fall!



Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: japp, London hamnade jag i... men bodde i Newcastle i norra England innan det. Det blev London i Juli forra aret for att borja uni.

2010-05-06 @ 10:46:53
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0