intervaller!!!

Vetskapen har kommit till mig: intervaller kan vara fett kul! Idag har det körts ett löppass på 10 km med intervallträning. Och jag hade sjukt kul! Jag som har hatat intervaller...men jag känner hur mycket det ger och hur man faktistk utvecklas av det. Så idag kördes:

10 km allt som allt, varav:
2km uppvärmning, därefter 5x(70s-50s-30s) med lika mycket vila emellan. Alltså 30s arbete 30s vila. Därefter var tanken 2 km nerjogg. Men! Jag hade sånt flyt att jag körde på i 3 km till. Och slog mitt tidsrekord :D

Perfekt inledning på helgen!

Så! Peppen peppen - Allt som behövs: Ett fräsigt hårband, en garminklocka och ett par najsiga skor! (Och om man fotar från denna vinkel ser man dessutom ännu längre ut...:D)



Kommentarer
Postat av: Jenna

Wii vad härligt :) nu blir jag extrasugen på mitt löppass imorgon bitti!

2010-05-07 @ 22:02:02
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0