huvudkonstighet

Föbryllas över min kropp dessa dagar. Usch och fy - inte på det bästa sätt. Lite störande moment: en extrem huvudvärk har kommit över mig idag och igår. Och jag har varit grymt trött.

Teori? Något som händer mig ibland. Jag slappnar av och chillar ner lite grann...Hehe - ibland lyckas jag med detta. Och nu är jag klar med praktiken och vet att sommaren väntar och allt roligt som kommer hända ska ske. Och har lite semester i en vecka nu. Och vet att jag måste vila och låter mig vila. Då blir det som all trötthet bara kommer. Hmpf.

Fast lite har väl och göra med pollen.

Men jag hoppas på de teorierna. Någon förkyld kropp vill jag icke sa nicke ha!

Så hem kom jag, satte på underbara jose gonzales och öppnade balkongdörren och la mig på sängen. Sov i 40 minuter. Och sen var klockan sex och jag kom på att jag hade tvättstugetid! Men något mer utvilad fick jag in tvätten i maskinen och satt sedan lutad mot en öppen balkongdörr och läste och beundrade en fantastiskt vacker kokbok jag fick igår: Henrik Nordström "Mitt Nära Kök". Bilderna! Bilderna! Säger då det - fantastiska!

Nu ska jag laga mig mat. Köpte detta bröd nedan. Supergott. Blir plockismat ikväll har jag en känsla av. Hallomi, hummos, kikärtsbiffar...sallad, soltorkade tomater...Mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0