fin post

Titta vad som trillat in genom min dörr! Från min mamma till lilla mig - en fin chokladkaka. Det är så fint, hon skickar små paket med choklad. Kryddor. Och annat smått och gott som hon vet att jag blir superglad av att få! En mamma som för övrigt just nu är i VENEDIG. Och glassar runt - underbart (inte alls avundsjuk :P).

Själv trillade jag, rätt utmattad, geno dörren för 40 minuter sen. Vrålhungrig - har precis satt i mig en omelett. Bästa maten när man inte har några rester i kylen och är dödshungrig. Mums! Är trötter nummer ett. Efter 8 timmar på jobbet - en sån där väldigt stressad dag. Med mycket folk och massa nya varor och problematisk teknik. Hur kul är det när en del av systemet falerar? No thank you! Så efter 8 timmars stressjobb, och enbart 25 minuters sittande vila under villken jag åt lunch, är jag så sugen på att just nu krypa ner i myskläder och soffan. Med kanske lite choklad? Och ladda inför ännu en jobbdag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0