en måndag

Sommar sommar sommar - Underbart!

En fulländad dag. Med diverse olika händelser. Hade turen att börja jobba vid elva - och vad är då bättre än en löprunda på morgonen? Så ett intervallpass kördes - 2 km uppvärmning, 5st 1km intervaller med en minuts jogg emellan. Och därefter 2 km nerjogg. Allt som allt: 10 km. Fint tempo och jag höll tiden på intervallerna som var tänkt. Spring i bena!!

Fina rundan längs Årstaviken.

Iväg på en presslunch på Sturehof - lyxigt värre tyckte jag som aldrig satt min fot där innan. Ut till Lidingö på eftermiddagen.

Väl hemma surrade rastlösheten i mina ben. Det måste väl vara bra? Inför en tävling? De senaste tre dagarna har jag kört morgon/förmiddagspass, och på eftermiddag kväll har jag bara velat träna ännu mer. Kan bero på underbart väder också :D

Överskottsenergi promenerades bort och mer kvällsolsenergi tog jag till mig. Skogsstigar i nackaresarvatet. Och satt på en stensluttning vid en sjö och tänkte. En timme ute och spatsera och jag kände mig lite sådär skönt trött.

Bra dag. Det är måndag och ny vecka.

Bilder från en promenad från årstaviken





Kommentarer
Postat av: mikaela

waah lovely med sommarväder! åhååhå fick just reda på att det är modevecka här nu :O men bara för press, och det är ju du?? kan inte du fixa så att du och en kompis (blink, blink) kan få typ presskort in till visningarna?? hihi (tittar på dig med valpögon)

2010-05-18 @ 17:39:32
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0