dagen i ära

Back in Stockholmo :D

Tillbaka i huvudstaden och har startat med full rulle vardagsliv! En fredag som kan stavas håll-igång men väldigt rolig!

Startade på bästa sätt: med att springa runt i nackaresarvatet tidigt imorrse. Nästan en timme på stigar, backe upp och backe ner. Och dessutom partier rakt ut i skogen. Underbart. Det var tryckande. Det regnade lite. Och sen väntade man på regnet som skulle få luften att bli lättare att andas. Men sak samma. Var lite trött. MEn sak samma. Det var sjukt kul!

Får la passa på att kuta runt i dessa trakter och njuta av terräng innan jag nu flyttar...

Jobb i 9 h på tehuset lidingö. Kul kul! Men mkt att göra. Älskar den där lagom-stressen. När det också blir lite lunga stunder. Dessutom började jobbet lugnt. Med att vi provade ett fantastico nytt kaffe från johan och nyström. Mama Mia! Guda gott! Smakexpolsion. Och ett nytt special sjukt fint vitt te smakades det med. Nästan ännu mer fantastiskt än kaffet...

Men en timme extra fick  jobbas. Så liiite trött var jag på vägen hem..Och en tom kyl krävde matshopping. Så efter en sen middag är jag nu reda att hoppa in i mina myskläder. Och slänga upp mina ben högt i soffan. Och äta choklad. Fredagsmys på bästa sätt när det blir jobbdag även imorgon :D God choklad är då lika med tummen upp :D 

En glad människa är jag i alla fall. Nöjd och glad efter en mycket effektiv dag :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0