att få flyga fram genom stan

En sanning om människor från Lund: sedan barnsben har man trampat fram på en cykel. Cyklister är vi alla i Lund. Susar, trampar och flyger fram. Är en fara för bilister och cyklister. Är själv rädda för galna busschafförer. Är miljövänliga. Är underbara.

Saknar min underbart fina gröna mormorscykel. Speciellt nu när alla cyklister syns flyga fram igenom Stockholm. Suck.

Skulle gärna susa fram genom stan till jobbet. Istället blir det tunnelbana och buss. Och trängsel. Jaja. Så är det!

Det är för övrigt väldigt grönt ute idag. Morgonpromenad, skönt som alltid, dock POLLENCHOCK typ. Tur för mig att jag inte tänkta vara ute i skogen och springa runt idag :D Se livet från den ljusa sidan så att säga - yes yes!

Nu - lång jobbdag!


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Kanske du kn cykla en del av vägen till jobbet?



Sv;Jag tror vi håller på i princip hela sommaren. Tjoa när du vill med så kollar jag upp ordentligt. (Alt. ring Marianne på kansliet och hälsa från mig. :-) )

2010-05-14 @ 09:13:23
URL: http://blog.nemonisimors.com
Postat av: Carolina [fotograf]

TACK :) Kolla in mina egentagna foton när jag letar kändisar i New York ♥ ♥ ♥

2010-05-14 @ 16:44:16
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0