utmattad, nöjd, glad och peppad!

Nu så! Nu jäklar i det! ÄNTLIGEN börjar jag komma i ordning i "mitt nya hem". För två och en halv månad är detta rum på Körsbärsvägen i denna studentkorridor the place to be!!!

Hela gårdagens eftermiddag och seeenan kväll gick åt till att flytta saker. Tunga saker. Tunnelbana med ett byte. Promenad till tunnelbana och från tunnelbana. Tuuuunga väskor. Värme. Och rusningstrafik. Ett tips gott folk: flytta inte med hjälp av tunnelbana en varm varm dag. Och! Ännu ett tips...

Kör inte en rejäl träningsförmiddag innan. Som jag. Som jag som gick upp sex för att hinna till satscorepuls för att sedan förvisso avnjuta en kaffe och macka i solen mitt i stan och hinna hem och ta en powernap. Innan man la in tvätt i maskinen och stack ut och sprang en timme. Innan man packade ännu mer saker och sedan flängde runt till halv tolv på kvällen.

Idag har jag städat och fejat i min förra lägenhet. Nycklarna är överlämnade. Och jag är så nöjd och så glad.

Har hunnit med en promenad här i området - som inte är obekant med tanke på att jag jobbar här. Och jag tycker så mycket om det! Känner verkligen staden och sommaren och livet. Så även om jag är utmattad är jag superglad och fylld av energi.

Men tusan så mycket saker man har. Har dessutom mycket saker som nu ligger i en resväska -saker som behövdes i lägenheten men inte behövs här.

Crazy banana helt enkelt! Glad i hågen slänger jag mig på sängen en sekund. Innan besök jag får :D


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Jösses! Låter som du behöver slappa lääänge! Härligt att du är nöjd och glad! :-)

2010-06-01 @ 21:59:54
URL: http://blog.nemonisimors.com
Postat av: mikaela

yeeah! körsbärsvägen blir verkligen the place to be ^^ mysigt det var igår också :) och, hehe, du sa att du hade tränat i förrgår, men inte att du gick up SEX och körde både spinning OCH löpning, det är faktiskt galet.. bra att du kunde förstå det själv iaf ;D och idag packar du till paris, oui,oui! ha det fettigt bra där!

2010-06-02 @ 12:41:41
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0