trevligt gånger mer än två tre fyra

Trevligt på flera olika sätt - härligt på mer än ett vis. Så kan denna dag beskrivas.

Att börja sätta nytt veckomängd på sprungna kilometrar är inte helt fel (73 km :)). Att sedan bege sig ut mot Nacka och en Mikaela. Äta goda Magnum Strawberry white för ynka tio riksdaler, få SUSA FRAM PÅ EN CYKEL, ligga och steka på en klippa och ta ÅRETS första DOPP :) Det, det är ganska så najs det med. Mer än bara ganska. Väldigt väldigt! Härligt!

Cykel cykel - det må jag säga. Har saknat dig min vän. Det börjar bli suckar hit och dit efter min längtan efter min fina fina gröna cykel som står allt för oanvänd i lilla Lund. Tror att jag får fixa upp cykeln min. På något vis.


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Låter helt underbart! Var badade du? Kallt? Var försiktig med benhinnorna. Det där att det släpper efter ett tag när man springer är klassiskt. Sen finns risken att det kommer tillbaks när du stannat.Hoppas det bara var tillfälligt!

2010-06-28 @ 21:37:02
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0