tisdag

Godmorgon världen. Som är ganska grå idag. Må jag säga. Kom inte upp förrän sju imorrse. Låg och lyssnade på min väckarklocka i en halvtimma. Innan jag masade mig upp ur sängen. Tog en morgonpromenad i trakter jag aldrig promenerat i förrut. Åt frukost - Äntligen MESSMÖR :D Haft cravings!

Sitter och fixar ekonomi. Ska städa här i rummet (packa upp). Sen blir det kompisdejtande och saker som måste köpas :D Bra saker...saker jag tror jag kommer bli superglad av!

Men just nu suktar jag mest efter goooott kaffe...




Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Hoppas du haft en fin dag! Jag var "tvungen" att shoppa inne i stan idag och jag var helt sluuut efter en timme. Att folk orkar!!!

2010-06-08 @ 21:19:22
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0