terräng terräng terräng tugg

Jisses! Vad varmt det är ute. Precis varit ute och kutat runt i skogen. Eller ja, kutat, där får jag nog ändra mig. Lunkat skulle nog vara mer passande...En dryg timme i ett lugnt tempo, backarna och solen drog ner tempot kan jag medge. Men även en viss jagsjälv körde medvetet inte till tusen..

Lite ostabil i mina ben kände jag mig. Inte lika ont i benhinnorna dock! Terräng och skogsmark, andra skor plus vila och fantastiskt aloverakräm på benen mina kan ha gjort sitt. Hoppas jag! Men ville ta det säkra före det osäkra - kan ju inte gå och ha ont tills på söndag ju:)

En smoothi, typ, dricks. Super. Gott. Enkelt. Mosad banan, vaniljyoghurt och soyamjölk. Mums.

Underbart väder - så nu blir det hopp i duschen och ut i solen igen. Måste köpa solkräm - påminnelse :)

Kanske inte världens vackraste bild. Smakade nämligen innan fotot..he.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0