och så kom regnet

Det är nästan så att man regnar bort. Regnet, ett skyfall...

Vaknade och somnade om. Kom upp klockan sju. Och ja, jag tog en morgonpromenad. Och vaddå? Förutom att jag blev dygnsur var det underbart. Har hittat en perfekt morgonpromenadslinga med skog. Doften av skog och regn är oslagbar.

Frukosten är i magen. Få frukost oh matbilder och recept på bloggen har jag börjat notera. Så kul att fota mat - men jag har inte riktigt tagit mig för att ta med kameran in i vårt gemensamma kök...Snart så.

Jobb först från klockan ett idag! Vilket betyder att jag hinner med ett träningspass innan :) Känner att jag kommer att hänga på Odengatan idag...Med tanke på att jag bor där odengatan slutar. Ska snart iväg och träna på Sats Odengatan. Och jobbar idag i butiken på odengatan. Hehe. Odengatan is tha shit :)

Vann faktiskt en goodiebag på Satshötorget, där jag var och afroshakade igårkväll...De hade ngn sommar-fest-tema. Det mest roliga, hehe, lättroad - var boken "Resehandboken för singlar" som medföljde i påsen. Och som jag fick av killen som tog emot mitt kort när jag checkade in. Så jag har två Resehandböcker för singlar... Man börjar ju undra om världen ser att man är singel...?! Skratta eller gråta ?! Skratta :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0