mellanlandar

hemma och klunkar massvis med vatten...Och äter en smaskig tonfiskpastasallad med ljuvligheter som soltorkade tomater, fetaost, pesto...morot, avokado..Mums!

Har varit och kört ett spinningpass på Odenplan - härligt att kunna promenera hemmifrån till ett sats-ställe...Najsigt värre :D Skönt att ha tränat - även om jag inte var på topp under passet. Kändes lite lätt trötter i kroppen och knoppen. Och så kändes det lite fel att vara inomhus. Men jag ville vila från löpningen idag - fick en soldos imorrse då en jag spatserade runt länge och väl här i omgivningarna. Åh - fortfarande lika underbart :)

Funderar för övrigt över härliga löprundor här i Vasastaden....Jogg.se kanske?

Och nu speedar jag min kos mot jobb och Tehuset. (Hoppas på mycket tid med kära kaffemaskinen :D)






Vatten är underbart. Speciellt när det är varmt ute. DET ÄR VARMT UTE! Glömde visst nämna det :D


Kommentarer
Postat av: Parrots

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-01-25 @ 19:42:32
URL: http://parrots.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0