måndagströtta fötter....

Trötta fötter trötta ben. Dagens melodi. Men ack nej - inte på grund av ett härligt löppass. Mer av den anledningen att jag jobbat i tio timmar. Och stått nästintill konstant i tio timmar. Hela tiden saker att göra och så mycket folk att det vatt svårt med ens en sammanhängande paus...Så går det när man har heldag ensam i butiken. Men men! Bra med pengar :) Och en av få långlångjobbigaensamarbetsdagar! Så det är det väl la värt. Enda man sörjer är att det man varit ute idag har koncentrerats till en morgonpromenad och en promenad från t-centralen. Men imorgon är en av mina lediga dagar och då ska det ju vara superväder. Längtar efter att få springa. Och träna hårt. Önskar att det hade varit tid till det även idag - men men!

Dessutom kan jag ju alltid sukta..och peppa...efter på söndag. HORNSTULL-JÄRNA :D Har jag gått och bestämt mig för att springa. 55km? Ehhh...ja! Det är MIN PLAN :D

Från 26 km rekord till 55 km...DET SKA GÅ!

(Ta i trä..)


Trötta fötter trötta ben....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0