laddar om!

Midsommar idag, och hur inleder man inte dagen till ära? Med ett kortare långpass såklart ;)

Sov ut denna morgon och resultatet blev nio timmar välbehövlig sömn! Gårdagen stod man jobbande i en butik där det var full rulle, en butik som var mer likt en bastu i sommarvärmen. Lite trött och yr i bollen blev jag snart efter en natt med för lite sömn. Självklart var det värt det. Mina fina vänner var såklart jättebra på scen! Tummen upp flickor - ni vet att ni äger :) Högkvarteret var ett snyggt ställe - hade tid att betrakta en mycket cool interiör när jag satt vid lilla kassaapparatten och tog betalt. Sedan fortsatte vi efter ett tag ut i sommarkvällen och såg mörkret sänka sig över stockholm, sittande på ett fint berg. Innan vi drog vidare in och till barhäng.

Att åka buss hem igenom ett Stockholm som håller på att ljusna. Är inte helt fel.

Och efter jobbet satte sig Mikaelan och jag och åt hej-då-sushi med fina Agnes. Efter att haft sällskap här i mitt rum i nästan två veckor kommer det bli ensamt!

Men nu laddar jag om. Efter intensiva dagar kan jag behöva  min tänkta tankestund. Att springa lite längre är då inte helt fel. Så efter minst 18 km säger jag hej hej igen och svidar om till midsommaroutfitten :)

Ska även ta och prova mitt nyköpta vätskebälte...



Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



ooh, det förstår jag!! Man vill ju bara handla allt man ser :D

2010-06-25 @ 11:18:34
URL: http://Fridahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0