just lovely

Så är det. Haft en superhärlig dag idag. Utan jobb, utan stress - bara vara helt enkelt! Fått gjort saker som jag har velat fixa hemma. Promerat på Söder och ätit lunch och glassat i solen i Vita Bergsparken med Mikaela. När hon lämnade mig för att passa barn spatserade jag in mot Segels torg och fixade saker som behövde fixas i stan. Köpte även ett vätskebälte från löplabbet - konsumering som gör mig glad :D yey! Kände att det behövdes efter gårdagens TÖRST! För nu ska det ju springas distanser :)

Torghandel. Promenad upp mot Stadsbiblioteket och njöt av alla studenter som tjoade lyckligt! Nostalgi - för ett års sen var det ju jag som sprang ut och tjöt av lycka!!! Gick och log och kände att världen var fin!

Har faktiskt lagat lite matlåda är hemma. Dubbel sats falafel. Kände mig duktig. Kände mig dock lite nybörjare när en av mina trevliga grannar ställde sig för att laga mat efter mig. Och hon har stått där i nästan två timmar och stekt köttfärsbiffar och gjort klyftpotatis...Det är mer än dubbel sats det. Hehe...

Kroppen min har annars fått vila från träning denna dag. Har bara promenerat runt i stan hela dagen och hittat på saker och ting :) Efter långa distansen igår. Men imorgon - då kör vi igen! Löpning kanske ;)

Storstad och sol. Paris paris. Bilderna bara kommer och kommer :) Men storstad är Stockholm med. Faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0