intervaller och maaat!

Körde ett grymt pass! Grymt i bemärkelsen att det gick bra och för att det var svinjobbigt.

2km uppjogg och nästan 2 km nedjogg.

Däremellan: 3x1km med 40 s vila emellan. Därefter 2min serievila och sedan 3x1km. All vila betydde jogg.

Antal km: 10,56. Exakt...hehe. Stavas garmin.


Körde satan och hade ett tempo jag var mycket nöjd med. Platsen var kungliga motionsspåret i skogen jag inte kommer på namnet på?! En fin bana sprangs där. Med en grym(!) backe som varvades tre gånger. Pust och stön tyckte jag.

Är fortfarande nybörjare på det här med intervaller. Om jag får skylle på det...hehe. Så jag vet egentligen inte vad som är svinjobbigt och inte. Men iaf - det här var svinjobbigt för mig. Tempot drogs på och terrängen tog lite. (Speciellt en viss backe...) Död i benen efter intervallerna och en lugn jogg hem.

Nöjd och glad. Och nöjd och glad i magen - lunch har precis ätits. Supergod omelett. Mums!

En förmiddag i min smak helt enkelt :) Nu - nya äventyr och jag pallrar mig iväg igen!


Fortsätter med min samling Parisbilder...går inte att undvika. Caféer..Vill ha pengar att lägga på att hänga på caféer...Inte existerande just nu. Usch och fy!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0