distans i solsken

Varmt, underbart, jobbigt, svettigt. Distans och resultatet blev 17,45 km - alltså nästan nästan 17, 5 km. På tiden 1:36:33. Ett tempo som var finemang idag. Dock var jag supertörstig och slukade vatten när jag kom hem. Platsen: Hagaparken. Lovely. Helt underbart.

Kändes som att jag vilat länge. Men egentligen absolut inte. Körde två träningspass i måndags och ett i tisdags. Och förra veckan var en av de jobbigaste träningsveckorna för mig hittils. Men ja, jag tränade inget igår. Men ändå..hm. Men det är bara att tacka och ta emot :) Nu - lunch!

Lätt suspekt bild - så blir det när man är endorfinhög och älskar att leka med sin kameras inställningar. Banan - smarrelismarr. Förespråkar verkligen dessa bananer! Men varför inte? Guld värt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0