det är sol och jag vill ha vinden i håret och brunbrända ben och

Torsdag denna torsdag. Vad kan denna dag ha för äventyr? En sovmorgon har agits och en god frukost har ätits och nu är jag redo. Redo för vad? Ett litet löpäventyr självfallet :)

Efter en välbehövlig vilodag igår - som innehöll allt från ledighet från jobb till promenader och visning av stan för vän till kafeé och parkhäng i solen. Till gräsmattehäng och betraktande av uniformerade män och kvinnor till kvällsmats-pizza på Ciao ciao till popcornpoppande och tedrickande till senan kväll i studentkorridorren.

Känner mig utvilad i kropp och knopp och längtar efter att komma ut i solen och springa av mig ett tag Lovely!

Längtar fortfarande efter att resa. Mitt resbehov är icke tillfredställt. En längre resa. Jobba ihop pengar. Resa.

PARISBILDER. Självfallet!














Kommentarer
Postat av: mikaela

gaah jag blir galen när jag ser dina parisbilder, helt fantaniskt underbara, det suger i mig med, måste resa!! men vi ses imorgon här i sthlm iaf, med julle i fickan :)

2010-06-17 @ 19:26:22
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0