värme.....och beslut?

Oj oj oj. Hur går det med mina nyttiga luncher dessa dagar :) Haha, sitter och äter frukt och mackor. Men VÄRMEN hallå! Där är förklaringen. Och vad tusan gott mackor är. Och frukt. Och keso. Mumma.

Jädrans vad varmt det är idag. Kom precis hem efter att promenerat till Brunnsviken. Där fann jag mig en klippa i skuggan - mitt emot badplatsen. En minibadplats med lite folk. Underbart och det fläktade fantastiskt. Satt och skrev med fötterna mina i vattnet. Låg och kollade upp mot himlen och trädkronan som svajade. Njöt av värmen, skuggan och vinden som fladdrade fram. Underbart.

Benen de mina har inga skavanker efter gårdagens terräng. Sitter och funderar på om jag ska skynda mig enormt mycket och spida ner till odengatan för en timme spinning nu klockan fyra. Eller om jag ska köra en löprunda. Men, det är fortfarande sinnesjukt varmt va. Men men. Svårt att ta mig inomhus för att träna. Känns lite fel. Men kanske bra för benen med lite alternativ träning...hm. Svårt val. Och juste - måste bestämma mig nu ju!

Det enda jag kände av var en viss vätskebrist igår eftermiddag och kväll. Tog en liten powernap.
Och drack vatten. Sen kändes det bra mycket bättre. Vatten är superrviktigt i dessa tider! Verkligen!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0