väntar och p3 går på högvarv....

Imorrse när jaget jag vaknade upptäckte jag en häpnadsväckande upptäckt...enda gången jag vaknat inatt var klockan 6 imorrse! En halvtimme innan min uppstigning. Skönt! En natt som sovits igenom är guld värt.

I detta nu sitter jag i träningskläder och väntar. Åh, om man ändå skulle ha väntat på något trevligt löpsällskap. Men icke sa nicke. Istället ska hon jag hyr av bo in sig i rummet i en halvtimme och visa upp det för hyresvärden. Och jag ska icke-existera en stund - och finns det något bättre sätt att göra det på än genom att sticka ut och springa en tur? Naj naj.

Sen blir det sådana där konstigheter som jobb :) och ska titta på ett rum ikväll. Vid mariatorget. Skulle ju vara najs värre om det är en höjdare. Tror nämligen att det inte är mer än 10 minuters promenad till nya jobbet :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0