uppladdning

Hm...Sitter och spekulerar över morgondagens långpass. Lite fjärilar i magen...Det är 55 km. Även om pauser kommer att tas. 55 km. Lite galet.

Vad ska man ta med? Har mitt vätskebälte. Skavsårsplåster. En energybar. Sl-kort. Pengar. Kreditkort. En keps. Kläder på kroppen :) Låter ganska bra.

Jaja! Nycklar ja! Bra idé :)

Funderar över hur det kommer att kännas. Har ju ingen aning. Det längsta jag har sprungit är ju 26 km. Det ska bli SÅ SJUKT JÄKLA KUL ATT TESTA SINA GRÄNSER IMORGON :)

(Ja, stora bokstäver var nödvändiga...)

Förbredelser? Ja, vet inte hur man förbreder sig på ett så långt lånpass. Vet inte ens hur jobbigt det "betraktas" vara. Men jag. Jag har chillat idag. Vilat från träning idag samt igår. (Självfallet har jag inte legat på soffan precis - gud vad tråkigt. Sprungit runt och rört mig och promenerat hitan och ditan. Men ingen träning. Svårt att avstå!!). Försökt vara så mycket i skuggan som möjligt idag.  Vill inte få en överdos av solen - det kommer man väl nästan få imorgon ändå! Sedan har jag inte slarvat med maten. Likadant som vanligt - absolut. Även om det blir en tidig kväll ikväll tänkte jag ändå pilla i mig det där kvällsmålet som alltid brukar behövas om jag är vaken längre än tio....:) Macka med messmör och banan...mmmm...låter inte helt fel. Och gifflar. Gifflar har jag hemma. Mumma....Heheh. Laddar helt enkelt. Och sömnen - den ska jag få inatt. Även om fjärilarna i magen kanske börjar protestera...

Och jag ser inte bara fram emot att springa - ser fram emot att träffa löpare! Ska bli superkul att träffa många likasinnade. :D


Förbreder inför morgondagen...laddar :D Laddar huvudet med drömmar och pepp. Kroppen med mat och sömn :D


Kommentarer
Postat av: mikaela

ooiii, och du klarade det! och , ja, hans skjorta var faktiskt väldigt snygg, om än inte det enda.... ;) höhöhö, men på onsdag, då kör vi igen right?? ja!

2010-07-05 @ 12:17:23
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0