tvätt, morgonjogg och frukost - check!

Vaknade tidigt. Klockan 5. Somnade om till kvart isex. Sen har det varit full rulle och det är dags för mig att fortsätta så!

Åt en banan, la in tvätten i tvättmaskinen, snörde på mig mina skor (eller ja, gjorde väl det innan tvätten...iaf!) och stack ut och sprang. Det var svalt och skönt. De första 5 minutrarna :D

12 km härlig morgonjogg, snittade 05:54. Perfekt för en morgon! Total tid 1:10:45. Så himla skönt. Hade kunnat springa längre! Den där bananen innan löpningen var guld!

Tvätten klar och frukost i magen! Sugen på yoghurt - mumma! Underbart just efter en löptur. Don't know why. Annars är jag ju grötfantast number one :)

Och nu ska jag möta upp mammsen för en kaffe innan jobb - alltså spida liiite!

yoghurt m. banan och nektarin, musli och valnötter. Macka med kokt ägg och kaviar, messmör och banan (ja, jag är fortfarande beroende :D). Grönt te!

Redo för resten av dagen (en bastubutik på odengatan väntar...hehe)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0