tittut



Idag har jag svettats som få. På en fullproppad buss bl.a. Har längtat efter måndag tisdag nästa vecka då jag tar en kortis kortis tripp ner till Skåne och mitt underbara Juleboda och sommarstugan som mitt jag längtar tusan till!

Men nu är nu. Och idag har varit en lugn och härlig dag. Efter att ha jobbat sent igår, en timme övertid, och lärt mig nya fina saker dock och fått en kurs i kaffe mer ordentligt av min chef och stylat till tre st latte som säljdes med ett glatt hjärta - så fann jag mig hemma en väldigt kort stund. För sedan blev det en chilli-sommar-kväll-utgång med Mikaelan. Varmt var det - underbart varmt. Bara ben senan natt? Jo jag tackar!

Har badat idag dessutom. (efter den där äckligt svettiga bussresan fann jag badplats att lata mig på. Och bada. Underbart!). Och nu ska jag kränga lite sen kvällsmat. Mmmm...Fil och flingor och mackor med färskpotatis har jag på känn att det blir. Japp - ibland är sånt okej enligt mig. Faktiskt :)

Sen blir det antagligen en lugn kväll här i hemmet. Ska ju sova inatt. Och imorgon natt med för den delen. För på söndag. Då är det ju dags.

Hornstull-Järna. Är nervös spänd och sjukt pepp :D


Kommentarer
Postat av: mikaela

hmm, jag funderar... kaaaanske strand ikväll? om mina bossar kommer hem tidigt? P-N frågade vart vi hade varit igår och så sa jag strand och han bara "det är väl ett inneställe va? ganska "häftigt"?" hihi jajamensan, och vi ska ju bli bundisar med vakten! och kanske bartendern... mumma.. undra vad jag kommer drömma inatt?

2010-07-02 @ 21:36:22
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0