terräng, tusingar och avtal på plats!

Sitter och slänger i mig lite lunch innan jag ska pysa iväg till jobbet. Och kunde inte hålla mig ifrån datorn :D För att jag idag har sprungit underbara tusingar i terräng. För att jag när jag stack ut trodde det skulle fallera totalt, ätit frukost ca 50 minuter innan jag började springa - lite nära inpå kanske? Och först kändes det lite och jag trodde aldrig att jag skulle palla köra så hårt jag ville. Men sen, sen då jäklar! Ett underbart pass blev resultatet!

För att sedan åka iväg och skriva på avtalet för nya jobbet :D 10 augusti är en tisdag och den tisdagen är jag på plats på nya jobbet - yeah :D

Lunchen ska ätas klart och skorna ska på och väskan tas i hand och jobbet nycklar och hem nycklar får ej glömmas! Och sen springer jag till bussen!

Drömde om att kunna hoppa i havet under mina sista kilometrar idag...men ack nej. Efter 20 km och ett bad i havet var jag lycklig i lördags :D


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Härligt! Hoppas du får bostads-napp på bloggen med.

2010-07-21 @ 21:12:19
URL: http://blog.nemonisimors.com
Postat av: Miranda

Åh jag har missat jobb-nyheten! GRAAATTTTIIIISSS!!!!

2010-07-23 @ 09:10:52
URL: http://mirandasminut.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0