och det är varmt hela natten lång och det är en Stockholmsnatt och...

Och livet är rätt så grymt :)

Efter jobb och stägning igår begav jag mig hemåt. För mat och dylikt. Innan jag mötte Mikaelan för att köra favorit-klipp/berg-vin-repris. Finns det något bättre än att sitta på ett berg på söder och titta ut över vackra Stockholm när solen går ner och när man inser att man sitter i en sommarklänning utan strumpbyxor. Nej. Det finns inget bättre. Hamnade på Strand (plötsligt har det blivit en giveet hängställe. Och visst gillas det :D).

Och det var sak samma att jag bara sov 4 timmar i natt. Vaknade sjukt pigg klockan sju. Hoppsan sa och gick och tog en morgonpromenad. Fixade med förbredelser - skulle iväg på en arbetsintervju! Hann till och med sitta och dricka kaffe i solen en stund. Underbart!

Jag vet att jag har jättemycket energi - även om jag inte sover. För mig är det inte konstigt. För jag tar igen det. Det är inte så att varje natt består av superlite sömn. Men man kan ju se det som att ibland så ger upplevelser, kvällar, dagar, ultradistanser :), lika mycket energi som sömn!

Och arbetsintervjun då? Jodå - just hemkommen därifrån. Det kändes så bra! Haha, man kan ju känna sig i sitt esse ibland - och det gjorde jag iaf denna dag. Så jag håller tummarna för andra intervjun. För detta jobb lockar lockar lockar :D

Nu kurrar magen sönder. Lunch? JA!!! Sedan blir det jobb. 5-timmars dag är en fin jobbdag :D Speciellt när man jämnar ut det med tiotimmarspassen...he. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0