några helt underbara löpsteg och funderingar senare...




Åh! Det blev precis en sådan löprunda jag riktigt längtat efter. Tio i åtta stack jag ut. Och visst var det svalare - men ack så varmt! Men i jämförelse med tidigare på dagen var det himmelrike nummer ett. Började springa i mot brunnsviken och haga-parken. Och benen kändes så lätta och sinnet så glatt och jag ville bara springa springa springa i en underbar sommarkväll. 15 km senare sitter jag nu här, har precis ätit mat och mumsar nu på lite digestive och choklad.

Livet känns ju ganska så härligt nu va! Älskar hur kroppen bara vill allting - orkar allting. Älskar att jag sprang 56 km förra helgen. Att jag körde 25 tuffa terrängtuggande kilometrar igår. För att idag kunna sväva fram 15 km.

Att kunna springa i terräng i extrem värme med nya löparbekantskaper. Att sedan kunna spatsera vidare genom underbara Stockholmsstaden och se kvällen och natten från en annan sida. Sommar. Sommar. Sommar.

Sprang och finurlade på livet och allt nytt som händer. Jag bara är och det är tusan fantastisk!


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Underbart!Njut! Jag känner likadant!

2010-07-11 @ 23:43:12
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0