någon gång ska vara den första - cyclingPuls, check!

Efter matshopping på Hemköp och promenad hem genom vackra stockholm sitter jag och väntar på att få komma in i lilla köket vårt. Någon städar. Och ja, det behövs. Men jag är så in i bengen hungrig. En banan slank ner efter träningen för en dryga timme sen. Men mat. Mat. Mumma.

Har i alla fall testat på CyclingPuls idag! Och jäklar i det - svettpölen under golvet: japp, så sant som det är sagt. Men hur kul som helst, med favoritinstruktören. Har kört hennes pass på Hötorget innan. Me lika. Men pulspasset var riktigt riktigt kul och jobbigt! Inte helt fel helt enkelt.

Dessutom var det bra att jag äntligen fick mig alternativ konditionsträning. Har typ fått ett blåmärke, kan man väl säga, på min fot. Ovanpå liksom. Sedan Hornstull-Järna. Känns som ett blåmärke. Eller brosk typ? Hm. KÄnns lite, men inte särskilt farligt precis. Men man ska väl vara lite aktsam. Typ massera har jag hört. Blodgenomströmmning!

Annars har det jobbats. Ätit de godaste körsbären, cravings!, och bugar och bockar inför kära Hanna som valde de bästa :D Har varit trött - vem tusan kan sova när det är sjukt varmt och Roslagsbanan går precis utanför ens fönster? Och det känns som att ens öra blir överkört av ett tåg varenda...Ja - problem problem. Men det börjar bli störigt när man inte kan sova ens hela 6 timmar. Blä på det.

Men mat ja! Ska ta mig en titt om städningen är finito! Mat. Mat mat....:D


   staden staden staden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0