kväll på körsbärsvägen

Kväll på Körsbärsvägen och det är fredag. Och idag är det inte jag som är festprisse nummer ett i studentkorridorerna. Körde litet race i onsdags i alla fall :)

Ikväll är det jag som laddar...Efter ganska sen stägning kom jag hem och kunde förnöjt bara värma god mat i mikron. Älskar att jag är duktig på det här med matlådor. Räddare i nöden när man busscahffören kör ifrån en och man måste vänta de allt för länge när magen kurrar allt för högt. Då är det underbart att komma hem och upptäcka att MATEN ÄR KLAR :D Var dessutom sen på en liten promenad och köpte hederlig finfin Skogaholmslimpa. Och juste - digestivekexen följde visst med på ett hörn de med:) Intressant vad man blir sugen på ibland. Det var inga cravings efter choklad eller dylikt denna dag - men rostad skogaholmslimpa med smör och ost och messmör (inte på samma macka - så galen är jag inte!). Det var smaskigt gott. Några sådan slank ner. Och digestive med ost! GOTT!!!

Laddar ju inför morgondagens Ursvik All In! Tänker mig att jag ska vara med hela dagen - om jag inte får några andra stora planer för seneftermiddagen. Men fram till lunch är jag på g och kutar runt i terräng. Och 20 km terräng (har hört ryktet om att det är underbart sjukt jobbigt :D) behöver en laddad kropp! Och sinne of course :D

Kurade ner mig i sängen och såg på Nyckeln till Frihet. Morgan Freeman är kung. Fantastiskt. Fantastisk skådespelare. Och nu tänker jag lämna mina tankar på allt möjligt och ägna mig åt läsning. För en stund. För att sedan sova. Soova.

Men i huvudet snurrar det ena och det andra. Det ena. Det andra. Roligt, spännande saker. På måndag på måndag!


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Hoppas du får en helt underbar dag! Ser fram emot att få läsa om den. :-) Och vad spännande det låter med allt du har på G!

2010-07-10 @ 09:34:27
URL: http://blog.nemonisimors.com
Postat av: Antontiril

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-02-24 @ 08:13:28
URL: http://antontiril.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0