konsumerat - and it's okey :)

Jaaaa. Jag vet. Är lite dålig. Kanske :)

Har handlat lite smått och gott idag. Men! Måste jag säga till mig själv: enbart saker som jag behövt länge.

Ett par löparshorts. Billigaste i den modellen jag ville ha. Som nog är rätt så asnajs att springa långt i imorgon när det antagligen kommer vara extremvarmt...Och en träningst-shirt för endast 24 kr - hur kan man säga nej? Det går inte. Emot hela världssystemet att säga nej till något så fint.

Och en löparkeps - må inte vara den vackraste men det var den billigaste jag hittade för sina 150 riksdalar. Tror att det kanske kan behövas imorgon. Är man solkänslig så är man. Och vem vet hur jag överhuvudtaget kommer känna mig imorgon i denna värme under Hornstull-Järna (peppar peppar ta i trä jag tänker ju springa 55km...).

O juste - köpte visst en powerbar som proviant också. För att prova. Brukar aldrig köpa sånt - för dyrt. Har aldrig testat. Men men - kanske en dunderkur :)

Har ju inte konsumerat på länge va. Och dessutom. Dessutom så åker jag inte till Österlen må-ti utan blir ju tvungen att jobba istället heeela måndagen. Tio timmar ger ju helt plötsligt cash jag inte trodde jag skulle se röekn av. Så äntligen fick jag väl lov att köpa det jag suktat efter i mer än en månad! Så det är så.

Och bättre upp. Denna värme denna värme. Är ju underbart. Men har försökt vara i skuggan så mycket som möjligt. Vet att det kommer bli enormt mycket solsken imorgon. Så ute har jag varit hela dagen - men sökt skugga! Bland annat genom att sitta i Humlan och äta glass och titta upp mot himlen genom vackra lövkronor och filosofera. Rätt så härligt. Kan man lugnt påstå :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0