kaffe, jobb och svett och oväntade nyheter!

Herrejisses vad varmt det har varit idag. Butiken på Odengatan var inget annat än en bastu. Inte coolt.

Kaffet som dracks innan med modern - det var i alla fall en höjdare:) Mumma!

Efter jobbet spatserade jag i alla fall till Odengatans Sats. Lite Shape tränades. Svettigt värre. Men lite härligare att svettas på ett träningspass i alla fall! Gött helt enkelt.



OCH DET BÄSTA AV ALLT. Det som gjorde dagen helt okej. Mer än okej.

Den där jobbet jag önskade så att jag skulle få. Det där jobbet som jag igår ställt in mig helt på att jag inte fått. Det där jobbet. Det DÄR JOBBET ÄR MITT! YEAH!

Var tydligen outstanding :D LYCKA LYCKA LYCKA :D



Kommentarer
Postat av: Ingmarie

GRATTIS! Berätta mer! Konstigt med kaffe förresten. jag älskar det annars men inte nu när det är sommar och varmt. Då är det bubbelvatten som gäller för hela slanten! :-)

2010-07-14 @ 23:53:14
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0