home sweet home

Intressant (för mig) har dagen nästan försvunnit väldigt snabbt. Konstigt nog var jag väldans energisk hela förmiddagen. Städade och fejade på jobbet och kände mig enormt duktig. Och sen var det nästan full rulle till klockan tre. Överskottsenergi för att jag tränat för mig väldans lite hittils denna vecka. Fast vid tre då folket dog ut i butiken dog jag själv ut lite. Man kan väl säga det som att iprenen slutade verka....Blaha. Alltså hälsoupdaten: Inte den bästa. Så ikväll blir definitivt en lugn kväll. En kväll utan träning (gaaaah - är ju en perfekt springakväll ute!) och istället ska jag nu hoppa in i dushen. Sen laga god mat. Om jag hittar nått gott att laga till från kylskåpet. Sen ska jag smaka på päronmarmeladen jag fick hem från jobbet. Och den där B&j-glassen som ligger och väntar i kylskåpet. Lägga mig inte allt för sent. Öppning på lidingö imorgon. Endast 6h jobb woho. Sen är det jag som har tio dagars semester :D Fantastico :D

KÄnde mig matchimacthi på väg till jobbet. Grå jag och grå presso. Haha. Lovely. Känner mig lite på språng även nu. Lite överskottsenergi. Samtidigt som jag är lite trött. Men samtidigt gillar jag att vara spidad i huvudet. För det är på ett bra sätt. Inga negativa tankar nu nej :D Har en allt kommer att bli kicking-äz bra. :D Varför misströsta liksom?? =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0