försöker varva ner

Åh! Sitter här med magen-som-pirrar-och-huvudet-som-snurrar känslan.

Hemkommen från jobbet, och har ätit och - hör och häpna - plockat i ordning i rummet mitt. Helt plötsligt hade mitt golv ändrat karaktär och bytt namn till garderob men nej, det gillade varken jag eller kläderna. Men jag har fart runt som en...ja, något. Och därför har stökigt blivit synonymt med marias rum.

Aaaaaaa! Det är så mycket roligt som händer just nu. Och så mycket som jag vill. Och en hel del som måste fixas. Det snurrar helt enkelt lite i min skalle.

Och jag insåg precis att ja, just det, jag sov visst bara 4 h inatt och har varit igång sen klockan sju.

Men det känns superkul! Det gick faktiskt bra på den där arbetsintervjun! Imorgon ska jag på intervju nummer två faktiskt. Träffa ett högre höns så att säga. Var inte alls nervös imorrse - men nu fladdrar det lite fjärilar i magen min! Blev jättesugen på att få det här jobbet! Verkligen! AHHHH! Hoppas! Hoppas det går bra imorgon! Behöver det. Att det går bra. :D

Älskar att ha massvis att göra. Älskar sommaren-och-alla-ting-som-händer. Att kunna träna morgon och tidig förmiddag för att sedan jobba till kväll för att sedan svida om och hitta på festligheter natten lång. Som igår. Att ha en ledig dag och göra allt och inget. Vem bryr sig då om ens rum är lite stökigt?

Eller att springa långt och länge. Får underbara flashbacks från i söndags. Ser fram emot lördag och TERRÄNG! Terräng och jag - vi har börjat få en finfin vänrelation vi två. Och på lördag blir det terräng och sociala löpare som sällskap. Kan det bli bättre? Aaa juste - det ska ju vara sol också :D

Men - måste varva ner. Och förbereda mig inför imorgon. Fjärilar i magen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0