en helg i Skåne

Tisdag och jag är tillbaka i Stockholm. Hemma och har jobabt tio timmar, storhandlat och lagat mat. Nu ska jag packa upp. Sen sova. Underbart roligt helt enkelt :D

En fantastisk helg. Det är intressant det här med de platser där man känner att man hör hemma. Mitt Juleboda. Min plats. Min plats att andas på. Forever and ever :D

Och sen blev det en fin dag i Lund igår också! Med 13 km härlig löpning på morgonen, NY MOBIL (behövdes då förra mobilen levde sitt eget liv. Inte coolt.), fikande med vänner, lunchande med pappan - som man inte sett sen Paris i början av juni, cyklande på min underbara cykel. Just det, hann sitta säkert två timamr i teliabutiken också :D Var där tre gånger på en dag. tredje gången gilt så att säga!

Men det var så fint att komma tillbaka till Stockholm. Efter att ha krängt en halv påse gifflar på tåget sussade jag sött i en timme och vaknade precis i tid för att se vackra staden närma sig. Och då kände jag - fan va bra det känns att bo här.

Så det gillas.

Bilder. Kan inte låta bli!

En jag och en mamma. Stenar. Kivik. Glada spatserande fram. På Österlen.



 




Springa 20 km och älska livet



Smaska i sig massa god sommarmat....Det FINNS MAT I KYLSKÅPET - MAN FÅR HANDLA VAD MAN VILL :D LYX :D





Att dricka många koppar kaffe i den där koppen som funnits sen man var så liten att man säkert inte fick dricka ur själva koppen. Att ta ett kvällsdopp och kura ner sig i tjocka tröjan och titta ut över havet och tänka. Livet är plötsligt så himla underbart!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0