att flagga på en blogg!

Fick förresten ett tips från Ingmarie.

Om att flagga på sin blogg. Så jag flaggar så in i bengen med detta inlägg :D


Bostadsbristen i denna stad Stockholm är svår. Vi är många som letar letar letar. Jag letar, jag är stammis på blocket och besöker denna sida varje ledig minut. Skickar många många mejl varje dag. Håller tummarna för att helt plötsligt finns det där rummet eller den där lägenheten ledig. Jag tänker för varje dag att ja, man får väl lägga lite mer pengar på hyra.

Men nu har jag bara tre veckor kvar i det rum jag hyr. Och flaggar därför på min blogg. Bostad.

13 augusti ska jag fly mitt nuvarande bo. Och jag söker rum/lägenhet från dess eller innan. Eller rent av efter. Söker för en vecka, en månad, flera månader. Beredd att betala vad det kostar. Är inte oansvarig. Har referenser. Är en med go i som får saker gjorda. (ja, ta en sväng och läs igenom bloggen min så får ni se en sida av mig. Men döm inte för hårt - för en blogg är bara en blogg! :D)

Vi söker alla nya vägar. Bloggen kanske blir min väg till ny bostad :D Vem vet! Nu finns i alla fall tanken även här!


För att jag inte vill bo här (humorn min är ganska givande i vanliga fall :D)





Kommentarer
Postat av: mikaela

men det där ser ju mysigt ut, nära till kollektivtrafiken iaf :)

2010-07-21 @ 18:52:36
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0