usch och fy!

Fy fy fy. Den personen som bodde här innan har INTE fattat att har man en fläkt ovanför spisen MÅSTE MAN RENGÖRA DEN! Tröttsamt för mig som stått och skurat länge nu. Ska köpa en ny del imorrn. Äckligt.

Men nu är den delen skinande ren! Och resten av hemmet har fått lite finputsning det med! Känner mig nöjd :)

Och tror att jag ska belöna min städinsats (och lite tvätt fick även tvättas. när jag ändå var igång :)) med att köpa mig en stooor temugg. Eller se om jag hittar någon. Lider enormt mycket nämligen - temuggarna som finns är så små. Och jag brukar dricka mitt morgon te ur en kopp som en balja - ja, det är problematiskt :) Sen är det ju bokrea...kan jag hålla fingrarna i styr? Det är frågan...Men först Lunch!

Fick förresten upp lampan snabbt som attan! Och jag är bästa vän med avfettningsmedel just nu. Funkar som en glans...hehe.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0