styrka!

Ett härligt en och en hlavtimmes pass är genomfört och jag måste säga att energin verkligen fanns! Glad i hågen körde jag på och det kändes bra. Endorfiner? Oh yes.

Så nu sitter jag och mumsar i mig en god tonfiskgryta med tonfisk, krossade tomater, morot, oliver, soltorkade tomater och majs. Med pasta, fetaost och sallad. (och lite ketchup. är lätt störd jag vet)

Har även njutit av en god SEMLA i trevligt sällskap. Semlor är bäst. Och detta var min andra (bara ätit två, detta är sorgligt, sorgligt...).

Spurtade sen upp till pappsens jobb och fick låna en dator med en fantastisk skärm! Ah, galet, fördel med att låna en bildredigerares dator...Och det bästa är att jag har tillgång till denna makalösa sak även imorrn. Gooodie :)

Nej, nu ska mat ätas och en tvättid därefter bokas. Så kan det gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0