snö sur

Okej. Nu är jag trött, trött, trött på snön. Slask och åter slask ligger på gatorna. Och nytt snöväder väntas. Inte coolt.

Men mest sur är jag över min löprunda i snön. Det var för mycket snö på allt för många sträckor och därför tog det tid att springa OCH det gjorde ont i hälsenorna när jag kasade runt. Inte coolt. Men sprang iaf 12 km. Det kändes bra. Eller nej, är fortfarande mest sur över snön.

Är trött på saker som inte funkar som det ska. Det är tråkigt. Idag har varit den dagen då saker som kan gå fel går fel. Så är det med det.

Det enda som är bra är ett kontrakt som väntas på att skrivas på. Till en fin fin lägenhet i Stockholm! Äntligen har allt sånt löst sig och om tre veckor är det hej då Lund och Hallå Stockholm!

Så lite glad är jag ändå. Bara lite snö sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0