semlor jag vill ha!

Ah! Har precis varit och handlat och upplever nu värsta semla-cravings...och jag vet, klockan är inte ens halv tio på morgonen. Men jag älskar semlor - hur bulle, massa mandelmassa och grädde nu kan vara så gott - och jag har inte ätit någon i år! Galet värre. Och är det idag det är "fettisdag"? Eller nästa vecka? Hm....Iaf. Dagdrömmer om semlor just nu...

Men istället för att sitta och äta semlor som Ture Sventon dagen i ända, får andra saker ta plats. Nu ska jag springa ut och iväg och fixa abonemang till min lilla mobil (och ja, jag har haft kontantkort. Och ja, det suger...). Sen blir det några andra ärenden på stan innan ett lunchpass på Gerda.

Afro ska dansas, shakas, upplevas, tränas. Vad man vill säga. Det är iaf en fantastisk lärare som har passet och det kommer bli så najs!

Sen väntar en stockholms-planerings-fika med Julia! Sånt gillas. Vilket ska ske innan jobbet. Jobb jobb jobbis!

Okej. Ut och iväg var det!

Kommentarer
Postat av: mikaela

ååh semlaaa... men vänta lite, en liten fågel viskade i mitt öra att du, julle och helly åt semlor här om dagen? du kanske körde på den tillhörande fastan ;) yaay sthlmplanering! ska bli fett när du kommer upp! men du får ta det lite lugnt tills dess tycker jag, vill inte att du sliter ut dig med jobb och träning :( gör bara saker du innerst inne mår bra av maria :) Puss på nosen från vännen i nacka

2010-02-09 @ 18:35:39
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: Jenna

Älskar oxå semlor :) jag tror fettisdagen är om en vecka? jag har redan fuskat med en av svärmors hembakade semlor, och kanske fuskar en gång till innan den rätta dagen ;)

2010-02-10 @ 08:56:10
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0