musik musik musik




Upplever en enorm materiell lycka. Eller inte bara materiell lycka men ändå. Det där presentkortet som jag fick när jag tecknade ett abonemang på telia häromdagen, det löstes in idag. Till något jag gått och dregglat över länge...dessa högtalare från Sony nedan. Vilka kostade precis 499 kr. Lyckorus när jag tecknade abonemanget förra veckan och upptäckte att dessa helt plötsligt kunde köpas - eller fås! Hihi! Så nu har jag mitt spotifykonto (ja, jag är segis med även detta och precis fixat det...) och kick äs högtalare och lever på musiklycka just nu.

Och nu ska jag ut i snön för en kopp kaffe med sällskap. Kanske blir det en semla också :)


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0