morgonträning och en viss sprudlande glädje...

Yes! Älskar morgonträning när man är pigg och pepp! Spinning på Gerda fick inviga denna dag - och passet var najs. Haft två härliga spinningpass två dagar i rad nu - känner peppen peppen :)

Vaknade piggelin - till skillnad från igårkväll då det var en trött maria som vandrade runt i hemmet. Imorrse hoppade jag dock upp ur sängen kvart över sex, drog på mig tränigskläder och sprang runt i lägenheten och drack te och åt macka och lyssnade på lite No Doubt. (Inte väldigt högt. Är mån om mina grannars skönhetssömn...) Ja, fotot kan beskriva min fånighet. Men sånt är väl okej det med :)

 
Som sagt - på srpång och lite fånighet :) Bästa sättet att vakna! Och den enda som roas är jag - men så brukar det vara. Jag och min fina (dåliga) HUmor :) Trääningspepp iaf!


Snart ska jag iväg, när min andra frukost - gröt - är avklarad. Upp till pappans jobb för lite arbete. Inget tehus för mig idag - men lyckades hinna köpa underbart gott gott gott te efter stängning igår. Så jag får min dos av detta idag ändå :)

Och på jobbet så kommer ett kontrakt ligga och vänta på mig. MITT FÖRSTA LÄGENHETSKONTRAKT! Crazy  - jag är vuxen. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0