morgontankar

 Godmorgon snön sa jag imorrse med en o-bitter röst. Snö surheten gick snabbt över tidigt imorrse under en liten morgonpromenix. Så kan det gå! Som en påpälsade mumerick/michelingubbe promenerade jag igenom stan i snön. Fick höra vid min hemkomst att det ska komma sjukt mkt mer snö idag! Galet!

Nåja, ska pallra mig iväg till tha papas jobb nu. Hänga där (jobba) under förmiddagen och sedan blir det jobb på Tehuset i eftermiddag/kväll. Money money hehe :) Har förresten nu fått min första lön för ett par bilder jag har sålt. Coolt känns det!  

Dagens gröt blev supergod - full med bl.a antioxidanter som jag känner ett behov av. (Mamma och jag går och klagar här hemma över lätt illamående, huvudvärk och förkylningskänningar. And that's a no no!)
AXA grynblandning blandades med i tesked kanel, några russin, torkade aprikos, linfrön, salt och blåbär och vatten. Toppat med mandlar och hasselnötter. Mums!

Tror att jag ska börja med avspänning igen. Känner att det snurrar lite väl fort här ibland. Har gått och lärt mig avspänningstekniker och hållt på med det länge. Och även om jag för en tid nu lagt det åt sidan är det väldigt skönt att veta att jag kan ta upp den vanan igen. Det är mitt mål nu. Hård träning och mycket som händer runt omkring än gör att jag är extremt uppe i varv. Det är dags att balansera upp helt enkelt. Så mer aktiv avspänning
ska ske. Och även kanske lite yoga igen.


Kommentarer
Postat av: Jenna

Vad är téhuset för ngt? en tébutik? låter som ett helt underbart jobb isf :)

2010-02-02 @ 18:32:19
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Jenna

Åh låter som ett toppenjobb :) Måste spana in någon av butikerna! Vart i sthlm finner jag dem?

2010-02-03 @ 13:05:12
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0