Måndagsmorgontrötthet/Måndagsmorgonförvirring???

Hej och hå. Måndag morgon - igen. Sitter och betraktar mig själv och känner mig lite lätt förvirrad, eller inte exkat förvirrad, mer seg i sinnet. Efter att ha vaknat upp med morgonpromenad och supergod frukost har en tvättstuga bokats och ett besök till Malmborgs skett. Malmborgs och jag var inte bästa vänner idag. Hm...lyckades visa upp en förvirrad sida. Glömde vantarna här och där, ica-kortet drogs för sent, och en plastpåse glömdes att köpas. Bl.a. Måndagsmorgontrött? Eller Måndagsmorgonförvirring?

Annars. Gårdagskvällen blev fin. Afrodans och sedan iväg på middag - lyx att komma hem till vänner och få mat serverad :) Sånt gillas! Hade dock en liten frustration över snön och min cykel. Denna frustrationskänsla av att inte kunna ta sig fram brukar dock blandas upp med en barnslig förtjusning över att försöka lyckas cykla genom snön och slasken och allt. En liten (eller stor ibland...) utmaning :)

Sitter dessutom och febrilt försöker lägga upp en bra planering inför denna dag och denna vecka. Jobbar kort idag - bara 4-7. Stänger dock och hoppas inte att slask i butik blir lika med stanna kvar och städe alldeles för länge... Ska dessutom hinna med en hel del annat nu under dagen plus träning. Löpning var planerat. Peppen där känns dock inte fullt just nu. Kanske blir det någon annan träningsform istället. Ska bestämma mig och ta tag i mig själv helt enkelt. Som sagt - Måndagsmorgonförvirring....




Dagens frukost: gröt av havre&qinoua, med tranbär, kardemumma, banan och mandlar/hasselnötter. Superbt bröd med massa sesamfrön! Mumsigt! Måste köpas igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0