har en halv mun

Japp. Så är det. På ett sätt. Har precis varit hos tandläkaren och lagat en tand, vilket betyder att jag fått en bedövningsspruta vilket i sig betyder att jag är avdomnad i halva munnen. Alltså - jag har en halv mun :)
Och det är en EXTREMT grå dag här nere i Lund. Sitter och lägger över bilder till min lilla dator. Och hittade bilder jag trodde var borta - hur glad blir man inte då på en skala ett till hundra? Happy happy.
En klassisresa till Wien i våras. Innan vi slutade gymnasiet (gymnasiet hej på dig - känns som evigheter sedan. Som ett annat liv. Så det kan gå ibland.)

Men känner att jag gärna skulle vilja resa lite grann. Lite "no no snö" känsla kanske.
Men förvisso ska jag ju ut och resa nu. Eller imorgon. En resa till Stockholm och en resa i livet. Säger dock gäsp gäsp just nu. Trötter är jag men får ta mig en snabb kopp kaffe. Vill hinna med alla roliga saker jag vill göra idag! Och kanske möjligtvis gå igenom allt inför flytt imorrn. Kanske...:P



Hur gött verkar inte människan nedan ha det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0